Działamy na rynku hotelarskim od lat, wdrożenia naszego produktu komputerowego pozwoliło nam zapoznać się z potrzebami bardzo wielu różnych obiektów i przełożenie możliwości programu na potrzeby poszczególnych działów w danym obiekcie. Dla uzyskania pozytywnego efektu naszych oferowanych usług zapewniamy naszym Klientom naszą stałą obecność w obiekcie nie krócej niż 3 m−ce, pełen nadzór nad wdrażanym systemem i pracami pracowników.
Rzetelny serwis jest dzisiaj standardowym elementem składowym każdego profesjonalnego oprogramowania. Dlatego proponujemy Państwu podpisanie Umowy Serwisowej, dzięki której otrzymacie Państwo od Producenta oprogramowania oraz Dostawcy określone przywileje:
Wszystkie wyżej wymienione usługi są dostępne w ramach warunków podpisanej Umowy Serwisowej, która szczegółowo reguluje zasady współpracy.
Posiadamy wieloletnie doświadczenie ( lat) w obsłudze Klienta, wszystkie kwestie związane z programem rozwiązujemy na bieżąco, służymy wsparciem przy konsultacjach dotyczących najdogodniejszego wykorzystania funkcji programu przy różnego typu bieżących wątkach przy obsłudze potencjalnego Gościa.
Zapraszamy do współpracy − Zespól TRIARTE, w imieniu firmy Katarzyna Tion Martínez, tel. kom. 789 023 256
Usługi serwisowe są świadczone zarówno w formie stałej miesięcznej Umowy Serwisowej jak i obsługi indywidualnych zgłoszeń. Usługi są rozliczane jednorazowo wg obowiązującego cennika stawek godzinowych lub zawartego porozumienia.
Dla indywidualnych zgłoszeń, zakres wsparcia technicznego został rozszerzony o możliwość zdalnego połączenia się, naszego serwisu technicznego z komputerem Klienta.
Usługa pomocy zdalnej polega na świadczeniu usług serwisowych na odległość. Połączenie zdalne nawiązywane jest na żądanie Klienta i polega na udostępnieniu podglądu ekranu jego komputera jednemu z naszych serwisantów. Klient przez cały czas podłączenia widzi na swoim ekranie wszystkie czynności wykonywane przez serwisanta pomocy zdalnej.
W celu uzyskania pomocy zdalnej należy pobrać poniższą aplikację klikając na niżej podany przycisk (link):
Aby skorzystać z tej aplikacji (za pośrednictwem której realizowane jest połączenie pomiędzy komputerami) komputery muszą posiadać dostęp do sieci Internet.
Aplikacja nie wymaga instalacji i nie wymaga konfiguracji sieci komputerowej, Wystarczy uruchomić program, podać swój numer ID (wyświetli się na ekranie po uruchomieniu aplikacji).
Uwaga: Może zaistnieć potrzeba dodania aplikacji do wyjątków reguł Firewall i w niektórych przypadkach przed jego uruchomieniem należy wyłączyć program Antywirusowy aby jej ewentualnie nie zablokował.
W przypadku potrzeby wykonania usługi pomocy zdalnej prosimy o kontakt pod numerem tel. kom. 789 023 256
Waluta | Symbol | Skup | Sprzedaż |